Takový malý tip pro všechny. Pokud vám připadá že v křižovatce zastavila, tak se zamyslete a podívejte se pořádně. Co takhle zpomalené video?
Dnešní technika dokáže i takové věci.
gigous2 píše:ty mas zrejme taky vyborny postreh, že jsi si všiml toho zpomalení.
Monty píše:gigous2 píše:ty mas zrejme taky vyborny postreh, že jsi si všiml toho zpomalení.
No jasně, když ukazují, jak dal někdo v hokeji gól, tak je jasné, že ty hráči taky jedou a střílí pomalu, aby to bylo hezky vidět.
gigous2 píše:King píše:Zajímavý jak se z docela normálního tématu vyvine hovadina a ještě se o ní debatuje Pravda je že ty motorky jezděj fakt hrozně.
Motorky nebo motorkáři? Moje motorka zase tak špatně nejezdí.
King píše:gigous2 píše:King píše:Zajímavý jak se z docela normálního tématu vyvine hovadina a ještě se o ní debatuje Pravda je že ty motorky jezděj fakt hrozně.
Motorky nebo motorkáři? Moje motorka zase tak špatně nejezdí.
Obrazně řečeno. Slušný motorkáře znám jen 2. Jeden má pionýra a druhej simsona. Jak to jde do vyššího objemu tak to každej honí a pak si řidiči připadají jako nezranitelní jen díky silnému stroji. Je v tom určitej adrenalin to chápu ale psychotesty a delší autoškoly by měly být pro všechny. Možná bych dneska nejezdil ale se mnou ani 100 000 čepičářu a 300 000 sebevrahů na motorkách i v autech. Ty by si měl vědět o čem se tu mluví.
gigous2 píše:Bezpečná jízda ale vždy neznamená pomalá jízda. A nezapomínej, že motorka je jednostopá, takže má vždy k dispozici o 1,5 metru víc místa na šířku (vozovky) než auto. Takže při stejné míře bezpečnosti bude vždy rychlejší než auto, třeba proto, že v zatáčkách opisuje větší poloměry. A jinak je to jak píšeš o adrenalinu. Ale to je i za volantem.
pna píše:gigous2 píše:Bezpečná jízda ale vždy neznamená pomalá jízda. A nezapomínej, že motorka je jednostopá, takže má vždy k dispozici o 1,5 metru víc místa na šířku (vozovky) než auto. Takže při stejné míře bezpečnosti bude vždy rychlejší než auto, třeba proto, že v zatáčkách opisuje větší poloměry. A jinak je to jak píšeš o adrenalinu. Ale to je i za volantem.
Celkem by mě zajímalo, jak můžeš použít obrat "při stejné míře bezpečnosti" pro srovnání motorky a auta ??? Bezpečnost na motorce? Leda když na ní budeš sedět v garáži. A motorka je rychlejší v zatáčkách ne kvůli nějakému poloměru, ale protože umožňuje naklonit těžiště a tím mnohem lépe využít třecích sil.
gigous2 píše:Tak "stejná míra bezpečnosti" je samozdřejmě relativní pojem. Mě by zase zajímalo jak souvisí nakloněné těžiště s lépším využití třecích sil? A vůbec, může být těžiště nakloněné? Co, Monty?
gigous2 píše:pna píše:gigous2 píše:Bezpečná jízda ale vždy neznamená pomalá jízda. A nezapomínej, že motorka je jednostopá, takže má vždy k dispozici o 1,5 metru víc místa na šířku (vozovky) než auto. Takže při stejné míře bezpečnosti bude vždy rychlejší než auto, třeba proto, že v zatáčkách opisuje větší poloměry. A jinak je to jak píšeš o adrenalinu. Ale to je i za volantem.
Celkem by mě zajímalo, jak můžeš použít obrat "při stejné míře bezpečnosti" pro srovnání motorky a auta ??? Bezpečnost na motorce? Leda když na ní budeš sedět v garáži. A motorka je rychlejší v zatáčkách ne kvůli nějakému poloměru, ale protože umožňuje naklonit těžiště a tím mnohem lépe využít třecích sil.
Tak "stejná míra bezpečnosti" je samozdřejmě relativní pojem. Mě by zase zajímalo jak souvisí nakloněné těžiště s lépším využití třecích sil? A vůbec, může být těžiště nakloněné? Co, Monty?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník