King píše:no pokud vzpomínám tak původní vize byla co nejjednoduší prográmek což asi je už dávno splněno. Čím víc tam toho bude tím víc to bude nepřehledný tedy zbývá dořešit rozhodnutí jestli podporovat i linux nebo na to prdět. Faktem je že linux bfu mít nebude takže platí asi na to pod ním prdět. Ti ostatní co jej mají si pingnou radši z terminálu.
Nejlepší by bylo okno a v něm uprostřed jedno tlačítko co by řešilo všechny problémy a nebo rovnou export dat na usb a koupit USB samopal.
Jestli se k tomu mužu vyjádřit tak to moc nerozšiřuj lidi stejně budou vědět prdlačku co to dělá aby to nakonec nebylo jako návod na wiki na instalaci noda kdy někteří klikali na obrázky na webu a divili se že se jim to neinstaluje.
Taky mi přijde že podpora od KHnetu je až zbytečně komfortní pro lidi, je moc jednoduchý volat. Tuhle jsem si všimnul v serverovně že byl ludva 5 x za sebou vyrušen stejným userem a přesto že mu bylo oznámeno že má práci a není k dispozici tak user volal dál. Myslim že by tohle mělo skončit přeci když řeknu nemám čas tak ho nemám a je to.
To je proto, že jsme moc měkký, často se stává, že člověku řekneš - jsme všichni pryč a stejně obvolává jednoho po druhým.
U tohoto softu jde taky hlavně o to , aby to měl jednoduchý admin, když ho už bfu prudí a ani neví, kde je příkazový řádek. Admin si ho navede, kam kliknout. Jen to musíte lidem dávat při instalacích.
Proto by tam taky mělo být co nejvíce funkcí pro adminy a pro usera info, jestli to jede nebo ne, do kdy má placeno a jakou má ip.